НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
_________________________________________________________________________________
2) Якими є цінності людини інформаційного суспільства?
2) Поміркуйте, наскільки актуальною є спеціальність, яку Ви обрали для навчання або роботи?
2) Визначте причини, мету, складові і наслідки гибридної війни (позитивні і негативні для України і Росії)
2) Прочитайте параграф 30 (пункти 1-4) підручника Щупака
3) Виконайте завдання:
- Які загрози спричиняє міжнародний тероризм? Запропонуйте заходи, які, на Вашу думку, допомогли б світовому співтовариству ефективно запобігати міжнародному тероризму.
- Чому, на Вашу думку, Україна не отримала дієвої допомоги від міжнародного співтовариства у 2014 році?
4) Виконайте тест ТУТ, код доступу 898175
5) Перегляньте відео:
Чому ніхто не зупинив зелених чоловічків?
Російська військова агресія проти України
2) Параграф 29 підручника Щупака
- Перелічте передумови і причини розрядки (вони ж причини закінчення "холодної війни").
- Визначте основні рецидиви "холодної війни" у кінці ХХ-на початку ХХІ ст.
Код кімнати у Google Classroom: kvaoiyy
1. Завантажте браузер Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com). До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код kvaoiyy
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: natachansereda@gmail.com2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com). До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код kvaoiyy
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.
_________________________________________________________________________________
УРОК 22.05.2020
Тема уроку: "Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства"
1) Перегляньте відеоурок2) Якими є цінності людини інформаційного суспільства?
УРОК 15.05.2020
Тема уроку: "Зміни у змісті та хар-рі праці,соц.структурі сусп, якості"
1) Перегляньте телеурок2) Поміркуйте, наскільки актуальною є спеціальність, яку Ви обрали для навчання або роботи?
УРОК 08.05.2020
Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна
1) Перегляньте телеурок2) Визначте причини, мету, складові і наслідки гибридної війни (позитивні і негативні для України і Росії)
УРОК 24.04.2020
Тема уроку: "Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-Українська війна"
1) Перегляньте телеурок ТУТ2) Прочитайте параграф 30 (пункти 1-4) підручника Щупака
3) Виконайте завдання:
- Які загрози спричиняє міжнародний тероризм? Запропонуйте заходи, які, на Вашу думку, допомогли б світовому співтовариству ефективно запобігати міжнародному тероризму.
- Чому, на Вашу думку, Україна не отримала дієвої допомоги від міжнародного співтовариства у 2014 році?
4) Виконайте тест ТУТ, код доступу 898175
5) Перегляньте відео:
Чому ніхто не зупинив зелених чоловічків?
Російська військова агресія проти України
У зв'язку з великим святом, результати плідної праці чекаю на наступному тижні.
Всім теплого сімейного затишку!
УРОК 17.04.2020
УРОК 17.04.2020
Тема уроку: "Період "розрядки" в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви "холодної війни" на зламі ХХ-ХХІ ст."
1) Телеурок2) Параграф 29 підручника Щупака
- Перелічте передумови і причини розрядки (вони ж причини закінчення "холодної війни").
- Визначте основні рецидиви "холодної війни" у кінці ХХ-на початку ХХІ ст.
АБО
- Назвіть причини воєн, міждержавних конфліктів, міжнародних криз у сучасному світі.
Немає коментарів:
Дописати коментар