Бiологiя

Біологія    Шановні одинадцятикласники, вітаю вас!
  ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: tatyanabashlak@gmail.com

УВАГА! Деяким учням змінена річна оцінка!!!


27.05.2020.
Шановні, я тільки що обновила оцінки, реальні, як ви працювали, доздавайте, дзвоніть, якщо когось не влаштовує щось!!!

27.05.2020.
 Шановні учні 11 класу! Завершується наш незвичайний навчальний рік! Хочеться подякувати більшості з вас за плідну дистанційну роботу і побажати всім здоров' я і терпіння!  Бажаю, щоб здійснилися ваші мріїї!!! Гарної здачі ЗНО!!! Ми виконали програму, у кого все здано- виставляємо оцінки за II семестр та річну, у кого ще є невиконані завдання- чекаю до 29.05. За невиконання буде знижена оцінка! Потім не бігайте і щоб не було скарг, бо час ще є!!! 

( дивимось таблицю з успішністю)

  Остання робота  в цьому навчальному році: 

Д.З. Проект ( один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо).
1. Клонування організмів.
2.Нанотехнології в біології.
3. Трансгенні організми: за і проти. 
Віртуальна екскурсія: Мальовниче Прикарпаття.


 22.05.2020.
 Шановні учні 11 класу! Завершується наш незвичайний навчальний рік! Хочеться подякувати більшості з вас за плідну дистанційну роботу і побажати всім здоров' я і терпіння!  Бажаю, щоб здійснилися ваші мріїї!!! Гарної здачі ЗНО!!! Ми виконали програму, у кого все здано- виставляємо оцінки за II семестр та річну, у кого ще є невиконані завдання- чекаю до 29.05. За невиконання буде знижена оцінка! Потім не бігайте і щоб не було скарг, бо час ще є!!! 

( дивимось таблицю з успішністю)

 

Тема:  Узагальнення : роль біології у вирішенні сучасних глобальних проблем людства.

Остання робота  в цьому навчальному році: 

Д.З. Проект ( один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо).
1. Клонування організмів.
2.Нанотехнології в біології.
3. Трансгенні організми: за і проти.

 20.05.2020.
18.05. виставляю оцінки "На урок"- селекція і роботу в зошиті по цій же темі. 
Тема: Досягнення молекулярної біології та генетики у медицині: генна інженерія людини.
Читаємо п.60, 61 , дивимось відео, слайди. Виписуємо: 
 Генна терапія ---
Фармакогенетика---
Виконуємо завдання на стор. зошита 72-73, або 74-75, надсилаємо!!! 
 





15.05.2020.
Біотехнологія.
Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. 
Записуємо дату на стор.72 ( зошита),  Читаємо п.57, розглядаємо слайди, виписуємо: біотехнологія, генна інженерія, клітинна інженерія, клонування, генетично-модифіковані організми.


13.05.2020
Шановні учні, доброго дня! Сьогодні (12.05.) поставила оцінки в таблицю за роботу в зошиті, та тести "на урок". Поставила тематичну, у кого більшість робіт виконано! Ще одна буде тематична, працюйте!!!( виставляю один раз на тиждень). Якщо роботи прийдуть пізніше- потім доставлю! Продовжуємо тему!!!
Тема: Особливості селекції рослин і тварин.
Дивимось відеофрагмент: особливості селекції рослин і тварин, читаємо п.56, розглядаємо слайди. Працюємо на стор. 70-71 ( більшість з вас  уже зробили ці завдання)  Відправляти не треба на ел. пошту, запам ятовуємо!!!


08.05.2020
Самостійна   робота : " Селекція"
Виконати  тест до 13.05.20. до 18 годин ( проходимо один раз)

 787221
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


06.05.2020
Тема: Збільшення генетичного різноманіття під час селекційної роботи.
Шановні діти,  ставимо дату на стор.70(зошита), читаємо п.55, розглядаємо слайди, виписуємо головне на стор.71, виконуємо завдання в зошиті, надсилаємо на ел. пошту. Я виставлю оцінки за роботу в зошиті!( стор. 68-69 також)
Я деяким учням змінила оцінки,  немає робіт у зошиті (колонка З), але я почекаю до п ятниці і мало хто зробив тест "На Урок" за темою -селекція ( третій тест) Коли будуть оцінки за роботу у зошиті- виставлю тематичну











Моніторинг  навчальних досягнень з біології учнів 11 класу під час дистанційного навчання
№ п/п
Код
Контрольнароб.
Робота в зошит
Тест 1
Тест 2
Тест 3






1.
М2
8

10
10
10






2.
М1
9

10
9







3.
К1
6










4.
Ж8
9

9
8
10






5.
О9











6.
К9
6










7.
Ф1
9










8
И5
9

10
10







9.
Р8
9

9
10







10.
О6
8

10
9
8






11.
Ю6
9










12.
Ф4
8










13.
Г4
7










14.
Ш8
8

9








15.
Ш3
8


10







16.
Г7











17.
И6
7










18.
Ю9
8

9








19.
Ж4
9

10








20.
Р3











21.
А8
9

10
10







22.
А5











23.
У6











24.
У4
8

10
9







25.
Б6
12

12
11







26.
Т7
9

10
11







27 .
Ц6


7

8






28.
Н1
9

10
11







29.
Д2
9

8
9







30.
Е5











31.
Л9
9

10
11








Шановні діти! Ви отрималти оцінки успішності, не хвилюйтесь, якщо щось не так! Працюйте і все буде гаразд! Прошу вас не надсилати відповіді у вихідні дні! Працюємо за розкладом!  Хто не працював, підключайтесь! Але минулих завдань уже не робіть, виконуйте все за програмою і розкладом, а то ТЕСТИ  будете відсилати до 1 червня!хто не відсилав роботу в зошиті, відсилаємо, хто здавав на перевірку-не треба, у мене всі і все відмічено

 29.04.2020
Тема:Селекція організмів: у пошуках генетичного різноманіття.
Записуємо дату на стор.70 , На стор71. запишемо центри походження культурних рослин
 прочитати п. 54, розгляньте   допоміжний матеріал, який допоможе опанувати тему! ( по можливості виконайте вправи 1-4) Зустрінемось 6 травня, 1-го вихідний!



24.04.2020
Сучасні   методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.
Записуємо дату на стор.68, Читаємо п. 53, розглядаємо відео, ілюстрації,  виконуємо завдання в зошиті 1-4 стор.68-69, виконати тести.
Код доступу 822028
 відкривши посилання
join.naurok.ua








22.04.2020
ТЕМА: СЕЛЕКЦІЯ ОРГАНІЗМІВ. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ЗАВДАННЯ.



ЗАПИСАЛИ ДАТУ В ЗОШИТІ СТОР. 68., ЧИТАЄМО П.52, ПРАЦЮЄМО З ДОДАТКОВИМ МАТЕРІАЛОМ.
ЗАПИСУЄМО: СЕЛЕКЦІЯ---, ПОРОДА--, СОРТ--, ШТАМ--,МЕТОДИ СЕЛЕКЦІЇ, ЗАВДАННЯ СУЧАСНОЇ СЕЛЕКЦІЇ.






17.04.2020
Контрольну написали 18 учнів та отримали оцінки!  

 Тема: Поступ біології у сільському господарстві: позитивні і негативні наслідки " зеленої революції".
Відкриваємо зошити, записуємо дату на стор. 68.
Розглядаємо відеоролик, ІЛЮСТРАЦІЇ, ЧИТАЄМО П.51 та опановуємо тему:







д.з.Виписуємо в зошит: Що таке зелена революція, її позитивні ТА негативні наслідки.

Немає коментарів:

Дописати коментар